Dag 2 met de camper - Reisverslag uit Atlantic, Verenigde Staten van Eric en Suzanne - WaarBenJij.nu Dag 2 met de camper - Reisverslag uit Atlantic, Verenigde Staten van Eric en Suzanne - WaarBenJij.nu

Dag 2 met de camper

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Eric en Suzanne

26 Maart 2014 | Verenigde Staten, Atlantic

Rond 7.15 uur 's morgens zitten we fris en fruitig aan het ontbijt in het Best Western hotel in het plaatsje Portage. We checken uit en zetten onze rit voort naar The Rocky Mountains.
Rond 10.00 zijn we nog een beetje verkleumd en stoppen voor een bakje koffie, we komen uit bij Dunking Donuts, waar we natuurlijk bij de koffie een donut opsmikkelen. We zien ook nog een geldbank en nemen hier nog wat contant cash op. Het ging hier om een heuse drive-thru ATM! waar wij lopend doorheen zijn gegaan.....
We gooien nog even wat benzine in de RV en zetten onze rit weer voort.

Rond 13.00 uur begint mijn maag toch wel weer te knorren en we stoppen in Iowa voor een hapje en een sanitaire stop. We struinen nog even wat door de winkeltjes en met een hoodie voor mij rijker stappen we weer in de RV.

Flink wat foto's gemaakt maar omdat dit tijdens het sturen van Eric was zijn deze niet allemaal even scherp... Ook de accu van de camera ging al snel leeg en de spullen om deze te vervangen en/of op te laden lagen niet binnen handbereik. Dus even snel gestopt en terwijl Eric nog eens wat benzine in de RV gooit verwissel ik de accu van de camera en plug gelijk de acculader in bij het dashboard zodat me dit voor een 2e keer niet meer gebeurt ;)

Er staat flink veel wind en Eric moet veel tegensturen om de RV op de highway te houden.
Voor vandaag hebben we ook besloten niet in de RV te overnachten. We zitten nu voor de verandering in een motel bij Atlantic. Morgen gaan we zeker op zoek naar een camping :)

• 27 Maart 2014 - 08:27

Milllard En Sandra:

Hi guys,

Leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. Hopelijk hebben jullie vandaag beter weer, zodat Eric geen spierpijn in zijn armen krijgt van het tegensturen en dan kunnen jullie ook in de camper slapen. Veel pleizer vandaag en een goede reis. Wij kijken al uit naar jullie volgende verslag.