Dag 9 en 10: Fabulous Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eric en Suzanne - WaarBenJij.nu Dag 9 en 10: Fabulous Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eric en Suzanne - WaarBenJij.nu

Dag 9 en 10: Fabulous Las Vegas

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Eric en Suzanne

03 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is woensdagochtend en na een beroerde nacht met veel wind en zelfs een hagelbui, wat de hele camper deed schudden, douchen we ons en kleden ons aan.
We lopen naar de receptie om te vragen waar we kunnen ontbijten. Er is een buffet-breakfast, hier kunnen we met een shutleservice naar toe gebracht worden. Deze blijkt een golfkarretje te zijn die ons met vol gas erop rondraced over het terrein.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, denk bij ons aan een wokrestaurant qua grootte.

Na het ontbijt gaan we nog even naar de supermarkt voor wat spulletjes onderweg, oa water.
We googlen op een camping in Las Vegas met de beste reviews, dit zal namelijk ook de laatste camping zijn voor een paar dagen, en komen uit bij Oasis RV Resort. We leveren de keycards in en vragen of we de telefoon mogen gebruiken om onze volgende camping alvast te reserveren.

De boel in orde gemaakt, GPS ingesteld en we zijn onderweg naar Las Vegas!
Tijdens de rit krijgen we te maken met zon, regen, sneeuw en hagel....zo apart het lijkt wel of je bepaalde weerzones tegemoet rijdt. We stoppen tussendoor nog een keer om wat te eten en te wisselen van plaats. Na wat zoekwerk komen we rond 1600 uur aan op de camping.
We installeren ons, sluiten alles aan en gaan de omgeving verkennen. En kleine km verderop zit een winkelcentrumpje met een Starbucks en supermarkt. Tevens is hier de bushalte om naar De Strip te komen.
We halen wat te avondeten en lopen weer terug. Het is hier al vroeg donker en we liggen er al vroeg in.

Na een koude nacht zijn we rond 0700 uur wakker. Redelijk goed geslapen en tegen half negen gereed om de bus te pakken naar De Strip.
Nog even snel het greywater (oa douchewater) en blackwater (wc afvalwater) dumpen en dan kunnen we gaan.
Voor het blackwater zijn er twee afvoerhendels, 1 aan iedere zijde van de camper.
Ik trek de hendels open en je hoort het gaan. Oooooh holy shit, de slang schiet ervan af!!
Ik ren naar de hendel aan de andere zijde van de camper en druk hem in. Gadverdamme, de inhoud van een paar dagen wc ligt voor ons.....
Er zit niets anders op dan de waterslang en bezem te pakken en de boel weg/schoon te spuiten. Eric heeft de camper nog wat verzet en rondgereden zodat we de gehele plaats goed konden schoonmaken. Nog even een emmer sop erover....we sluiten alles weer aan en het laatste beetje blackwater gaat succesvol het putje in, daarna is het greywater aan de beurt en we zijn weer helemaal leeg en klaar voor gebruik :s

Een goed uur later en nog eens gedoucht te hebben zijn we eindelijk onderweg naar De Strip. Met twee busoverstaps staan we op De Strip. Indrukwekkend. Apart. Druk.
Onze eerste winkel is de M&M winkel, wat een gekte! We lunchen bij het Hard Rock Cafe. Kijken onze ogen uit in de winkels etc, en wandelen nog even een casino binnen.
We gaan op zoek naar een bios en nemen een medium drankje bij de film Noah. Dit zou bij ons dus een XXXL drankje geweest zijn zo'n emmer krijgen we.
Na de film besluiten we om weer eens terug te gaan om nog even lekker te kunnen zwemmen. We nemen de Deuce en bij de eindhalte ervan denken we dat het een klein stukje lopen is naar onze volgende bus. Dit valt vies tegen maar uiteindelijk via nog een andere bus, zitten we weer op de goede bus naar onze camping.
De zon is al weg aan het gaan terwijl we aan het ronddobberen zijn in het zwembad. We gaan nog even in het Spa badje zitten, heerlijk dat hele warme water.
Nog even een wasje doen, ondertussen een boterham eten, wasje in droger en toen was het alweer donker buiten.
We zetten de dvd op van Wolverine en rond 22.30 uur schrik ik wakker en zet alles uit. Truste.

• 06 April 2014 - 18:39

The Old Folks:

blackwater: so'n Scheiss

• 06 April 2014 - 22:04

Sandra En Millard:

Sorry, maar het is wel beeldend beschreven.......hahaha, arme jullie, hihihi....
    Een M&M winkel? Daar kunnen we ons echt niets bij voorstellen. We zien de foto's wel, die van her blackwater hoeven we niet te zien hoor. Geniet van jullie laatste dagen en tot gauw.