Dag 11, 12 en 13 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eric en Suzanne - WaarBenJij.nu Dag 11, 12 en 13 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eric en Suzanne - WaarBenJij.nu

Dag 11, 12 en 13

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Eric en Suzanne

06 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

De dagen op de RVcamping de Oasis vliegen voorbij. Elke morgen heeft dezelfde routine: ontbijten we, trekken onze zwemkleding aan voor een uurtje of twee ronddobberen in het zwembad en relaxen in de Spa. Het is hier namelijk om 09.00 uur 's morgens al heerlijk vertoeven buiten.
Na het zwemmen douchen we ons en lopen dan richting de bushalte om bij De Strip te komen. Voordat we op de bus stappen gaan we nog even Starbucks naar binnen voor onze dagelijks cafeïne en internet shotje ;)
Las Vegas is overweldigend. Gekke attracties, hotels met achtbanen, op elke hoek wel opdringerige verkoopmensen. We zijn ook een keer 's avonds geweest en dan is het nog drukker! Dit vond ik zelf niet al te prettig maar Las Vegas met al die lampjes en de Bellagio fonteinen maakte het de moeite waard.

Op zondag pakken we alvast merendeel van onze spullen in, maandagmorgen verlaten we namelijk de Oasis en leveren we de camper in om onze laatste nacht in een hotel door te brengen.

• 09 April 2014 - 12:59

Monique Van Baarsen:

Crazy folks ;)
    Leuk dat jullie nog lekker konden relaxen (in de warmte)! Nu op naar de bruine boterham met kaas! x